- ODUSTAJANJE OD KUPNJE putem pisanog obrasca
Kupac ima pravo u roku 14 dana sukladno članku 72 Zakona o zaštiti potrošača odustati od kupnje pisanom obavijesti na e-mail adresu info@ljulja.hr. Rok od 14 dana počinje teći danom preuzimanja/dostave naručene robe.
U elektronskoj pisanoj obavijesti o odustajanju od kupnje nedvosmisleno navedite odluku o odustajanju od kupnje (s vašim imenom i datumom dane narudžbe.
- POVRAT PROIZVODA
Ako je kupac robu već preuzeo i odustaje od kupnje, mora preuzetu robu vratiti poduzeću u roku 14 dana po pisanoj obavijesti iz 1. odlomka. Povrat novca u iznosu vraćenih proizvoda, poduzeće mora vratiti na bankovni račun kupca najkasnije u roku 14 dana od primitka robe.
Pri povratu proizvodi moraju biti neupotrebljavani, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Personalizirani dijelovi proizvoda se ne mogu vratiti i za njih nije moguće izvršiti povrat novca. Uz vraćeni proizvod obvezno je priložiti kopiju originalnog računa.
Pošiljku poslati na adresu:
LjuLja, obrt za proizvodnju i usluge
Duga ulica 54,
32100 Vinkovci, Hrvatska
Troškove povrata robe snosi kupac. Za vraćene proizvode ne preuzimamo pošiljke sa plaćanjem poštarine pouzećem.
- REKLAMACIJE POŠILJKE
ljulja.hr odgovara za stvarne tvorničke greške kupljenih proizvoda u Internet trgovini (www.ljulja.hr) Ukoliko kupac ima bilo kakav prigovor sukladno članku 10 Zakona o zaštiti potrošača molimo da nas obavijesti na e-mail: info@ljulja.hr
Potrošač mora u obavijesti o grešci detaljno opisati grešku i omogućiti prodavaču da grešku razmotri.
Molimo da kupac kod eventualne reklamacije vrati robu sa kopijom originalnog računa na adresu Duga Ulica 54,
32100 Vinkovci, Hrvatska
s naznakom ‘Internet prodaja’ u roku 14 dana od kupnje.
Po primitku robe Ljulja.hr će u roku 8 dana po primitku pisane obavijesti i proizvoda dati pisani odgovor na rješenje reklamacije.
Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakirane u kartonsku ambalažu.
Sve reklamacije koje su neprikladno zapakirane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećena prilikom transporta neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju.
Troškove povrata robe snosi kupac.